Матеріал: | поліуретан |
Термостійкість: | -30 +80 °C |
Стандартна ширина: | 16, 25, 32, 50, 75, 100 мм |
Стійкість до мастил: | стійкий |
Підсилююче волокно: | сталь |
Одна з великих переваг/відмінностей поліуретанових зубчастих ременів порівняно з гумовими/неопреновими зубчастими ременями полягає в тому, що вони мають гарну стійкість до масла та мастила, можуть використовуватися при наявності кислот і в лужному середовищі. Вони виготовлені зі стійкого до стирання поліуретану, що не залишає слідів, з твердістю 86 за Шором (Shore). Силовий корд поліуретанових зубчастих ременів у стандартній версії є сталлю, але вони також виготовляються у версіях з араміду/кевлару, гнучкої сталі та нержавіючої сталі. Зубчастий ремінь/пас також називають - «синхронний ремінь» або «синхронний пас».
Конструкція зуба пасу профілю AТ20 - трапецієподібна. Конструкція зубів однакова для всіх виробників, тому в незалежності від виробника їх можна використовувати як взаємозамінні.
Виробник |
Назва продукції |
Optibelt
|
Alpha Torque; Alpha Power; Alpha Linear; Alpha-V; Alpha Flex
|
Bando
|
Bancollan Synchronous
|
Contitech
|
CONTI® SYNCHROFLEX; CONTI® SYNCHROFLEX GEN III
|
Gates
|
SYNCHRO-POWER®
|
Megadyne
|
MegaPower; Megalinear; Megaflex
|
Breco
|
Bercoflex; Breco-V; Breco
|
Однією з відмінних рис поліуретанових ременів є те, що завдяки технології виготовлення між зубцями є невелика "канавка" або поглиблення, де видно силовий корд.
Поліуретанові зубчасті паси можуть використовуватися у вологому середовищі, але тільки у версіях з арамід/кевларовим кордом або з кордом із нержавіючої сталі. Поліуретановий матеріал добре використовується у вологому середовищі, але носій сили може піддаватися корозії в канавці, згаданій вище (між зубами), тому при таких застосуваннях, необхідна уважність.
З’єднання між зубчастим пасом AT20 і шківом не є безлюфтовим, тому вони не рекомендуються для двостороннього приводу, так як і ремінь, і шків можуть бути пошкоджені безперервним рухом вперед-назад. У стандартному випадку шківи для приводу с зубчастим пасом AТ20 виготовлені з алюмінію, який менш зносостійкий, але може використовуватися у вологому середовищі.
Крім стандартної, деякі виробники мають і посилену конструкцію. У нашому інтернет-магазині, крім Optibelt Alpha Torque (стандартна версія), Optibelt Alpha Power (посилена версія) або на додаток до Synchroflex (стандартна версія) також можна замовити Synchroflex GENIII (посилена версія). Обидві посилені версії здатні передавати приблизно на 30% більше потужності в порівнянні зі стандартною версією.
Зубчасті ремені типу "T5", "T10" і "T20" мають аналоги дуже схожої конструкції, але не такого профілю зубів, вони називаються зубчастими пасами типу "AT", вони мають той самий крок зубів, але «ширший» профіль зубів і кут нахилу зубів також різний, тому це не є взаємозамінником для типу «Т».
Найпростіший спосіб відрізнити профіль «Т» та «AT» полягає в наступному, необхідно стиснути зубчасті ремені так, щоб зубці були звернені один до одного. У випадку з профілем «Т» зуби втискаються між протилежними зубами, але у випадку з профілем «AT» ні, оскільки у ременів «AT» проміжок між зубами менший за профіль зубів.
Переважна більшість зубчастих ременів постачається нам у вигляді "рукава" «sleeve» / «wickel», а потім наші колеги-експерти розрізають ці рукава на потрібну ширину за допомогою відрізної машини, призначеної для цих цілей, відповідно до потреб замовника. Через індивідуальне виготовлення (порізку на індивідуальний розмір) ці ремені не підлягають поверненню.
Після порізки ширина зубчастого пасу повинна відповідати такому допуску:
Профіль |
Ширина ременя |
Допуск ширини ременя (мм) |
|
мм |
Дюйм |
||
T2,5 |
12 |
- |
+ 0,3; - 0,3 |
T5 / DT5 |
25 |
- |
+ 0,5; - 0,5 |
T10 / DT10 |
50 |
- |
+ 0,5; - 0,5 |
T20 |
100 |
- |
+ 0,5; - 1,0 |
AT5 |
25 |
- |
+ 0,5; - 0,5 |
AT10 |
50 |
- |
+ 0,5; - 0,5 |
AT20 |
100 |
- |
+ 0,5; - 1,0 |
MXL |
6,35 |
025 |
+ 0,5; - 0,8 |
XL |
9,4 |
0,7 |
+ 0,5; - 0,8 |
L |
25,4 |
100 |
+ 0,8; - 1,3 |
Під час промислового використання, яким би якісним не був виріб, трапляється, що через неправильне застосування або регулювання, або неправильну конструкцію зуби зношуються, зубчасті ремені пошкоджуються або навіть рвуться. Наша стаття, присвячена поширеним видам руйновання зубчастих ременей та їх усунення, надасть корисну інформацію для таких випадків.
Поширені види руйнування зубчастих ременей та їх усунення
Італіїська компанія Аммега виготовляє високопродуктивні зубчасті ремені ременя у найширшому діапазоні, забезпечуючи найкращий професійний вибір, будь то передача потужності або привід.
Поліуретанові ремені Аммега були розроблені та оптимізовані статичними і динамічними випробуваннями, щоб забезпечити найкраще застосування в системах точного транспортування, лінійному русі, підйомі та передачі енергії.